Slider

Contact rapid
Nume/Prenume

Telefon

Selecteaza polita asigurare

Petitie online

In vederea solutionarii petitilor, in conformitate cu prevederile Normei ASF nr.18/2017, va punem la dispozitie Procedurile de soluţionare a petiţiilor, informaţiile despre modalităţile de rezolvare pe cale amiabilă a acestora, precum şi informaţiile referitoare la adresa de e-mail şi numărul de telefon unde se pot solicita informaţii despre stadiul rezolvării petiţiilor.

PROCEDURA DE PRIMIRE SI SOLUTIONARE A PETITIILOR

Prin petitie se intelege orice cererea, reclamatia sau sesizarea formulata in scris ori prin posta electronica, prin intermediul careia un petent, sau împuternicitii legali ai acestuia, care actioneaza exclusiv in numele petentului si in scopuri din afara obiectului lor de activitate, si fara un interes comercial propriu, isi exprima nemultumirea cu privire la activitatea Brokerului.

Descarcati procedura completa in format PDF: Procedura-reclamatii-Teaha-Broker

Petitiile vor fi inregistrate intr-un registru special, numit Registru Unic de Petitii.

Date de contact:

  • email: reclamatii@teahaasigurari.ro,
  • Telefon: +40. 21. 4074946
omniasig_logo
Ergo_logo-transparent
58318d3bd3ee0

Teaha Asigurari – Broker de Asigurare SRL
CUI 17529155; Inregistrat la ORC sub nr. J40/7813/2005; autorizat de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor nr. 3893; RBK – 292/15.06.2005; operator de date cu caracter personal nr. 17581